Logo Meditrans
loader

Pomoc zdalna

Instrukcja pomocy zdalnej


Nasi Serwisanci służą pomocą a Ty nie musisz opuszczać miejsca pracy.

TeamViewer daje możliwość rozwiązań w obszarze zdalnej obsługi, dostępu oraz wsparcia, które współpracuje z prawie każdą platformą na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Udzielenie zdalnej pomocy polega na bezpiecznym połączeniu się Serwisanta przez Internet do komputera Klienta i bezpośrednim wykonaniu na nim zadanych czynności.

Instrukcja pomocy zdalnej: 

1. Należy uruchomić program, umożliwiający zdalne połączenie – program dostępny tutaj

2. Otwórz program, a następnie podaj numeru ID wyświetlonego w oknie uruchomionego programu (przykład obok)

3. Zachowaj plik w razie potrzeby kolejnej sesji (TWOJE ID pozostaje niezmienne, dla każdej sesji generowane jest nowe hasło)

Pracownicy

Jarosław Rubak
Starszy Inżynier Serwisu

+48 728 407 300 jaroslaw.rubak@meditrans.pl

Pracownicy

Łukasz Brożek
Kierownik Serwisu

+48 668 863 999 lukasz.brozek@meditrans.pl

Skontaktuj się z nami


Dzielimy się naszą wiedzą, rozwiewamy wątpliwości i wskazujemy alternatywy, pomagamy w poszukiwaniu właściwych rozwiązań.

Zapraszamy do kontaktu.

phone

Centrum zamówień
telefonicznych

Przejdź do działu Zadzwoń do nas
pointer

Przedstawiciele
terenowi Meditrans

Mapa przedstawicieli