Instrukcja pomocy zdalnej
Nasi Serwisanci służą pomocą a Ty nie musisz opuszczać miejsca pracy.
TeamViewer daje możliwość rozwiązań w obszarze zdalnej obsługi, dostępu oraz wsparcia, które współpracuje z prawie każdą platformą na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Udzielenie zdalnej pomocy polega na bezpiecznym połączeniu się Serwisanta przez Internet do komputera Klienta i bezpośrednim wykonaniu na nim zadanych czynności.
Instrukcja pomocy zdalnej:
1. Należy uruchomić program, umożliwiający zdalne połączenie – program dostępny tutaj
2. Otwórz program, a następnie podaj numeru ID wyświetlonego w oknie uruchomionego programu (przykład obok)
3. Zachowaj plik w razie potrzeby kolejnej sesji (TWOJE ID pozostaje niezmienne, dla każdej sesji generowane jest nowe hasło)
Dzielimy się naszą wiedzą, rozwiewamy wątpliwości i wskazujemy alternatywy, pomagamy w poszukiwaniu właściwych rozwiązań.
Zapraszamy do kontaktu.
Przedstawiciele
terenowi Meditrans
Witamy na www.meditrans.pl
Strona prezentuje wyroby medyczne, do których dostęp mogą mieć tylko profesjonalni użytkownicy.
Oświadczam, że jestem specjalistą w dziedzinie stomatologii lub osobą związaną zawodowo z branżą dentystyczną.
Jestem specjalistą